lördag 18 december 2010

Syskonskaran är komplett igen

Tack Johanna att du göra bilderna med mig aningens finare :)

Nu är mina två småsyskon här. Flygen hit gick visst bra, även fast de nästan missade flyget till Oslo från Stockholm. Men vi hade knappt förväntat oss att de skulle ta sig hit, vi trodde att något (vad som helst) skulle ske på vägen hit. Visst är vi snälla?

Igår kväll så for vi och såg på Paranormal Activity 2. Filmen var riktigt bra. Alldeles utmärkt hemsk. Det enda störande var fjortisarna bak mig som skrek i mitt öra så fort det hände något, idioterna i de två första raderna som inte har förstått att man pratar inte högt under en bio film, alls överhuvudtaget, och att jag lyckades bita mig i tungan så jag grät. Det får ju inte ske hemska saker mitt på dagen sådär.

Resten av denna lördagen kommer nog att gå åt till ingenting. Imorgon så ska jag ut och handla klart två julklappar och lite julgranspynt med Erica. Det skall bli trevligt. 

Nu ska jag försöka få tag på min älskade pojkvän och bästaste vän. När folk inte svarar när jag ringer eller smsar så blir jag anngens orolig, faktiskt.  

3 kommentarer:

  1. Men jag låg ju och sov.... då jag väl lyckades somna!

    SvaraRadera
  2. Men jag låg ju och sov.... då jag väl lyckades somna!

    SvaraRadera
  3. Den filmen vill jag också se. Älskar såna andefilmer. Glöm inte min blogg tävling där du kan vinne presentkort på 300 kr hos Sumopix. http://www.stefanfalkelind.com/2010/december/vinn-presentkort-pa-300-kr-hos-sumopix.html

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...