onsdag 19 januari 2011

2000


Idag har det inte hänt alltför mycket. Jobbet har den här veckan varit väldigt lugnt, cirka hälften av alla barn har varit hemma (det sker aldrig). Det har inte gjort mig något. Har fortfarande sinnesjukt ont i halsen och allmänt förkyld. Men det blir bättre snart säger vi. Ska dock byta läkare och boka tid för att se om man kan ta bort halsmandlarna. Men om läkningstiden är på två månader som jag har för mig att det är, så får det vänta till efter mars. Jag har inga planer på att vara på min första My Chemical Romance konsert utan att kunna sjunga/skrika halsen av mig.

Nu är det dags för sängen. Imorgon är det personalmöte tills någon gång, så vi får se när nästa uppdatering blir.

Detta inlägget var för övrigt mitt 2000:e. Tror inte alla 2000 inlägg är publicerade dock, vissa bara ligger och väntar på att bli publicerade, andra inlägg kommer aldrig ses på min bloggs framsida.

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...