måndag 3 januari 2011

Den rosa datorn

Nu har jag startat min rosa dator igen. Jag har använt min lilla vita 9,5 tums Acer Aspire One aningens för länge. Får så sjukt ont i huvudet nu för tiden på grund av att jag måste har skärmen nära ansikten för att kunna läsa och se vad som står där. Dock så är den rosa datorn bara en tillfällig lösning, jag har nämligen ingen fungerande laddare till den. Just nu så lånar jag Jörgens laddare, men han kommer ju hem någon gång.

Idag på jobbet hände det inte mycket. Barnen tyckte att min armband var underbart (det var ju trots allt en pingvin = Pingu på det) och när de blev hämtade ville de inte riktigt hem. Det är ju alltid lika fint att höra, för det visar bara att de trivs väldigt bra på dagis :)

Ikväll har jag, förutom att ordna med den rosa datorn, spelat Wii Fit igen. Alldeles underbart spel. Att jag sedan kickar ass i det är en annan grej. Vissa av aktiviterna där är lite halvjobbiga och andra har bara allmänt lustiga namn.

Nu är det dags för sängen så jag orkar med morgondagen.

1 kommentar:

  1. Din rosa dator börjar vara tokigt gammal nu! Funkar den bra?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...