torsdag 27 januari 2011

KlickKlickKlick

Varje morgon borde börja med att man beställer hem lite nya saker. På grund av (eller tack vare) min viktnedgång är det färre saker i min garderob som sitter som det ska. Det mesta har blivit förstort, vilket är synd. Men det ger en orsaker till att handla nytt utan dåligt samvete, och det är ju alltid lika trevligt.
Sedan så skänker jag ju bort mina kläder som jag inte vill ha kvar, och det är ju bra det med.

Min nya favoritsida att beställa ifrån är helt klar Asos.com. Så mycket underbart i massvis av olika storlekar och stilar. Sedan är ju inte priserna allt för förfärliga (i alla fall inte sett i norska).

Det nedan fick följa med denna gången + två par strumpbyxor och en kofta.


Nu hoppas jag bara att paket kommer fort fram och att solen och våren kommer tidigt iår.

2 kommentarer:

  1. Svar: Jaa jag förstår inte vad de finns att hata för jag är verkligen ingen elak människa. Visst var jag en bitch när jag var yngre men vissa växer ju upp vilket dessa personer aldrig gjorde. Men de är deras fel sen när de står i deras papper att de blivit anmälda för trakasserier haha ;D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...