fredag 7 januari 2011

Snart mars...

Drömde massvis med konstigt inatt. Det mesta innebar en viss My Chemical Romance konsert som jag var på Outland och skulle se med Jenna. Hoppas att konserten blir aningens bättre än i drömmen. Även fast jag och Jenna fick reserverade platser mitt framför scenen så gick det inte alltför bra för oss, särskilt mig. Det är inte så lyckat när man i drömmen kritiserar sina egna lögner (Var det där den bästa lögnen du kunde komma med i din egen dröm?!) eller står i kö med en bunt med andra fans för en exklusiv meet & greet som aldrig blir av. Nå väl, så länge inte Jenna springer omkring i en ljusrosa lolitaklänning och kramar om mina vänner och kallar dem för teddybjörnar så går det nog fint.

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...