måndag 31 januari 2011

Träning, woho!

Idag frågade en av de jag jobbar med om jag hade lust att följa med och gymma imorgon. Hon har inte särskild lust att träna ensam och jag har inget att förlora på att börja röra på mig ännu mer. Så jag tackade ja.
Nu sitter jag hemma iförd mina nya träningskläder från H&M (exklusivt jag vet, men ack så behagliga), har fått ett medlemsnummer till ett ny öppnat gym här i närheten och har fått två stycken att börja träna med. Det underbara med gymmet är att det kostar 199 kr/månad (inte illa) och det går att träna bland annat zumba (som är otroligt underhållande).

Nu hoppas jag innerligt att träningen går framåt, att kilona går ner och att diverse kroppsmått minskar. Men nu ska jag inte bli något benrangel, det finns verkligen inte i min värld. Men det vore fint att gå ner typ ytterligare, i alla fall, 10 kg. Det hade jag verkligen inte dött av.

4 kommentarer:

  1. - ja, jag vet ! färgerna är underbara :D

    SvaraRadera
  2. hehe nja kanske inte ;)

    tack desamma :)

    SvaraRadera
  3. ja verkligen! tack så mycket och detsamma :)

    SvaraRadera
  4. jaa jag var inne på hm, men det fanns inga där:( får beställa!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...