lördag 8 januari 2011

when you go just know that I will remember you

Idag tog jag bussen ner till stan för att lämna min julklapp till Frida och se vad rean har att erbjuda. Julklappsavlämnandet gick fint, min shopping gjorde inte det. Det var bland de tråkigaste reorna jag har varit med om på länge. Får gå igen på stan en annan dag och se om jag missat något (vilket jag betvivlar, men man vet ju aldrig). Kanske jag bara sparar mig till den stora shopping veckan i mars? Ja, så måste det ju vara.

Kvällen kommer att spenderas hemma. Funderar på att se Scott Pilgrim vs the World. Otroligt älskvärd film.

Tills vi ses igen.

6 kommentarer:

  1. Svar: Aww va gullig du är tack :D
    jaa det blir mycket mer personligt när man har framme tex böcker, tidningar man gillar eller liknande :D

    SvaraRadera
  2. Svar: Aha okej ja det ska jag verkligen kolla in när pengarna kommer in på kontot, tack för tipset!

    SvaraRadera
  3. SV; Jo, det kan bli riktigt dyrt när allt tar slut på en och samma gång... Plus att jag tycker det är mycket roligare att småhandla smink (samt att det inte svider lika mycket i plånboken per tillfälle då :P). Får nog bli lite billiga "tillsvidare saker" nu, och köpa ordentligt bit för bit.

    Btw, kan förstå det där med rean. Var knappt något här heller... Eller jo, rea var det. Men inte på det man vill ha :P

    SvaraRadera
  4. Du kan ju shoppa på nätet också. Där kan du hitta mycket snyggt och billigt.

    SvaraRadera
  5. Svar: När jag och min pojkvän köper lägenhet vill jag ha en 3:a så jag kan göra ett helt rum till en walk in closet :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...