fredag 18 februari 2011

Blodprover är inte trevligt

Rätt efter jobbet for jag till min läkare för att lämna in lite papper på att jag har bytt så min läkare är där. Tänkte även boka tid till nästa vecka för att kolla in halsen, vill väldigt gärna ta bort mina halsmandlar så snart som möjligt. Är aningens less dem nu. Men helt plötsligt blir jag inskickad för att ta blod- och halsprover. Är det bara jag som vill ha lite mental förberedning innan folk kommer och sticker nålar i finger eller kör en tops långt ner i halsen på en?

Så idag blev det ingen träning, för av någon hellustig anledning hamnade jag hos läkaren i över en timma. Men imorgon ska jag till gymmet och träna pilates och mest troligen mera. Det ordnar sig, det gör det ju alltid.

Bloggar mer imorgon, ikväll kommer jag vara upptagen med annat. Trevlig fredag.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du slipper halsmandlarna snart!

    Blodprover är inte så farligt, problemet var bara att jag har för lågt blodtryck + hade virusinfektion som sänkte blodtrycket senast (enda gången?) jag tog det... Gratisfylla FTW!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...