lördag 5 februari 2011

En bild på mig själv för ett år sen.


Februari förra året var en väldigt bildlös månad, när det gäller nästan allt. Det beror mest troligen på att jag var extremt smidig och fick för mig att flyga ner för en trapp och landa på rumpan var en extremt jättebra idé. Att sedan går runt och knapra smärtstillande ett tag är inte trevligt någonstans (förutom medans de fungerar, då fungerade det mesta om jag ska vara ärlig).

För ett år sedan var jag aningens gul/blond. Ser inte naturligt ut, även om det var det. Jag var även något kilo tyngre än vad jag är nu, men det syns inte enligt mig.
Annars är jag där jag var nu, inväntande en vår som sakta men säkert snart kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...