lördag 19 februari 2011

Everyone learns faster on fire

Jag steg upp tjugo över nio idag och tog direkt på mig träningskläderna och gick bort till Fresh Fitness för att träna lite grann. Dagens träning bestod av 45 minuter pilates, 40 min på cykel (hastighet 95-100+, nivå 9), 30 min snabbgång på löpbandet (lutning 15, hastighet 5,5) och sedan 15-20 minuter med olika slags vikter. Kommer nog vara helt slut imorgon, men idag har jag stretchat ordentligt så jag hoppas på mindre träningsvärk den här gången.

Dagens musik var My Chemical Romance - Danger Days: The True Lifes Of The Fabulous Killjoys. Medans jag gick på löpbandet började låten Summertime spelas och just då tittade solen fram bakom molnen och sken rätt i ansiktet på mig. Underbart.
Nästa träningspass blir på måndag. Får se om jag går på någon gruppträning, men mest troligen blir det mera kondition och vikter.

Ha en fin lördag.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...