måndag 14 februari 2011

Glad alla hjärtans dag

Hoppas du har haft en fin alla hjärtans dag. Min dag har varit rätt så lugn, har jobbat hela dagen. Hade tänkt träna lite idag, men jag är så stel från igår så det får vara. Men imorgon, då blir det att dansa zumba. Det ska bi trevligt.
Måste även förbi läkaren för att intyga att jag har min läkare där och boka tid för undersökning. Hoppas jag får tid snart så jag kan göra något åt mina förfärliga halsmandlar nu snart.

Fick hem en lapp om att jag har ett paket att hämta ut, men det hade visst inte kommit än. Det var synd. Får prova igen imorgon.

Har för övrigt knåpat ihop en Spotify playlist med alla hjärtans dag låtar. En märklig blandning låtar om jag får säga det själv. Klicka här för att lyssna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...