söndag 6 februari 2011

Mitt drömbröllop.

Nu har jag inga som helst planer att gifta mig den närmsta framtiden och jag har ingen aning hur det blir då, om det blir något.

Och idag kan jag med handen på hjärtat säga att jag har ingen aning om hur jag vill att bröllopet ska vara.
När jag var yngre tyckte jag hade det hade varit underbart med ett vinterbröllop. Tänk er mitt ute i ingenstans, en underbar, molnfri vinternatt med en stor fullmåne, miljontals med stjärnor och en massa orörd natur. I träden ska det finnas miljontals med små, små, små lampor, inget som ska störa bara hjälpa till att lysa upp naturen lite grann.
Inget stort, utan bara familjen och de närmsta vännerna. Om jag någonsin ska gifta mig vill jag bara ha de som betyder något där och inte någon helt random person eller någon jag inte gillar. Det känns så onödigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...