måndag 7 februari 2011

Någonting jag ångrar.

Det kommer alltid finnas saker jag kommer ångra, något jag sa, något jag gjorde eller liknande. Men ingenting mer specifikt än så.

Naturbruks kanske inte var det bästa skolvalet jag har gjort i mitt liv. Men utan Naturbruks hade jag aldrig lärt känna Jenna, blivit förälskad i Simon, lärt känna Malin bättre och allt annat som hände under de tre åren.
Hade jag inte valt att gå Naturbruks hade jag nog aldrig hamnat här i Oslo. Då hade jag aldrig lärt känna alla underbara (och de mindre underbara) personerna och fått uppleva det jag har gjort. Utan jag hade varit fast i ett ställe jag försökt att komma mig bort från väldigt länge.

Så varför ångra något? Se det hellre som en erfarenhet och tänk att det kanske inte var det bästa valet här i livet, men shit happens.

3 kommentarer:

  1. Shit happens when you party naked!

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja visst är det hemskt när datorn bara överger en och lämnar en åt ens öde! Haha lagom beroende man är av dem!

    Gick du på naturbruk? Vart för någonstans?

    SvaraRadera
  3. Jeg er VELDIG glad for at du kom hit :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...