söndag 20 februari 2011

Resultat av träningen


Nu har jag tänkt till och faktiskt inte vägt mig (alltför mycket) sedan jag började med träningen, utan mätt mig runt olika kroppsdelar istället. Och tur är väl det.
Ser man viktmässigt har jag bara gått ned ett kilo sedan jag började med träningen. Men centimetermässigt sett har jag förlorat 11,5 cm (totalt överallt där jag mätt) sedan den 11 januari.
Inte illa måste jag ju säga. Hoppas det fortsätter så här.

Det är sådana resultat som får en att vilja fortsätta med träning. Att jag sedan inte har gått ned alltför mycket i vikt gör mig inget, bara jag blir smalare och får mer muskler så får vikten vara detsamma.

 Dock så kommer det inte bli några stora klädinköp den närmsta framtiden. Är dumt om kläderna blir förstora fortare än jag hinner använda dem. Sedan har jag en garderob som heter duga redan nu. Fram till sommaren kommer det nog fint. Hoppas vi på.  

Nu finns det även en kategori som heter Träning 2011 om du vill läsa om hur det går för mig och träningen.

1 kommentar:

  1. Enligt uppgifter så väger ju muskler mer än fett så att mäta blir fin fint ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...