onsdag 2 februari 2011

So give me all your poison, give me all your pills


Resultatet av träningen kom verkligen idag. Jag har världens träningsvärk på insida och baksida lår, rumpa och nedre delen av ryggen. Jag var verkligen inte smidig idag. Har gått omkring som om jag fått en pinne uppkört någonstans, och det är ju alltid lika stiligt.

Idag blev det en vila från träningen. Lite synd, för nästa gång blir till helgen. Får hålla på med några yogaövningar fram tills dess istället.

Till helgen kommer det dyka upp ett samlar inlägg med shoppingen från den här veckan. Förhoppningsvis har jag hunnit få mitt paket från Asos innan dess. Ser verkligen fram emot allting som finns där i.

Efter jobbet imorgon blir det middag hemma hos Erica för att sedan spela lite med det övriga folket på Outland. Som vilken torsdag som helst.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...