fredag 11 februari 2011

Träning och bakning

Idag var jag riktigt duktig. Efter jobbet gick jag till gymmet och tränade där i en lite dryg timma, sedan gick jag hem igen. Så totalt blev det 1,5 timmars träning idag. Inte illa måste jag erkänna.

Ikväll håller jag även på att göra massvis av oreokakbollar. De på Rimi måste tro att jag är galen. Men det är väl helt normalt att köpa fem paket med Oreokex? Inte? Trode nästan det. Bakningen är hur som haver till imorgon. Då har vi nämligen ommöblering på jobbet och socker hjälper verkligen då. Det kommer bli bra.

Sedan har jag en liten fråga till dig som läser. När du trycker på exempelvis kommentarlänken, dyker det upp ett pop-upfönster nu? Försöker nämligen ordna det och har kommit så pass långt att jag inte får upp den längre, och inte heller två andra. Men gör du det? Är verkligen tacksam vid svar.

3 kommentarer:

  1. Det är kul att baka fast jag gör det inte längre. Ja det kommer upp ett popup fönster. Det är inte så bra med popupfönster. Många har inställt att blockera popup.

    SvaraRadera
  2. för mig är det inte popupfönster men det blir en ny sida.. den tar över din blogg, men gills det som pop up fönster?..

    SvaraRadera
  3. Jeg får pop-up, og det er grenseløst irriterende! Vi snakkes :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...