söndag 13 februari 2011

Träning

Snart sticker jag iväg till gymet för lite mera träning. Känner mig väldigt motiverad till att göra det, vilket i sig inte är en Christina-grej. Träning har aldrig stått högt upp på min lista. Men då är det ju för tur att man förändras under livet och inte står och stampar på samma ställe hela tiden, det hade varit lite sorgligt.

För övrigt så är det morsdag idag här i Norge. Semlor och annat trevligt står på dagens ätande. Inte det nyttigaste, men gudars så gott.

Sedan har jag fastnat för Slipknot - Snuff. Så otroligt underbar låt. De senaste tre dagarna har den gått på replay på Spotify, och än har jag inte tröttnat.


Ha en fin söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...