tisdag 1 februari 2011

Zumba

Då har jag haft årets första besök på ett gym, och förhoppningsvis inte sista.
Lokalerna var alldeles nya och fina, och maskinerna det samma.
 Det enda negativa var att det blev lite väl mycket folk inne i själva lokalen där vi tränade zumba. Men det blir säkert bättre när de fått iordning på allting.

Så nu har jag en jättestiligt gummiarmband med ett litet chip som jag kan använda till alla rum i gymmet. Inte illa. Måste bara se till att använda det också. Men, vi är i vart fall tre stycken som kommer träna för det mesta tillsammans, alltid lika fint med någon som peppar en.

Imorgon efter jobbet blir det en till vända förbi gymmet för att se lite bättre på alla maskinerna och även träna lite grann. Har jag nu betalat för eländet så ska det tame tusan användas också (att det sedan kan bli riktigt roligt är en annan grej, men det är vi lite tyst om). 

Nu ska jag ta och sova. Känner mig riktigt trött, på ett bra sätt. Hoppas på en drömlös natt och att jag är utvilad imorgon.

2 kommentarer:

  1. Va väl ändå inte din första gång på ett gym? Vi var ju nere i gymmet istället för att ha idrott under gymnasiet!

    SvaraRadera
  2. For Christ sake, det står årets första besök jenna xD nu får du läsa lite bättre ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...