tisdag 15 mars 2011

Akershusfästning och shopping

Idag for jag och Jenna förbi mitt jobb och hälsade på. Under vägen dit hittade vi en del tussilagos, det finns verkligen hopp om en vår nu.

Efter besöket på jobbet for vi in till stan för att gå i butiker. Inne hos Naughty Shaddows hittade jag denna fina klänningen som inte följde med mig hem.

Vi gick även förbi Monki och Weekday. Där var det inge spännande.

Max ska visst öppna resturanger här i Oslo. Så bra.

De har udda ljus inne på toaletterna vid Akershusfästning. Det passade alldeles utmärkt att ta en massa konstiga bilder i.



Den glada turisten Jenna.

Vi hittade en torr bänk i solljuset. Där satt vi en stund och bara myste.


Sedan gick vi ned till hamnen och kollade lite grann på båtarna.

De här handskarna fick följa med mig hem från Naughty Shaddows. Hur underbara var inte dem?

Sedan så fick jag de två första Umbrella Academy-böckerna av Jenna, en lite sen julklapp.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...