lördag 26 mars 2011

'cause all the good times they give you cancer

Idag for jag förbi stan en stund med Erica för lite shopping.
Inne på Monki provade vi en hel del kläder, för min del var det inte så mycket som fick följa med hem, bara den stickade tröjan och linnet under som jag har på bilden ovan.

Så där såg jag ut idag. Orkar inte helt bry mig om varken sminket eller håret. Det blir som det blir.


När Jenna var här och vi i princip bodde inne på Bodymap så förälskade jag mig i den här t-shirten men köpte den aldrig. Idag var den på 70% så då slog jag till.

Only hade något specialerbjudande på sina nagellack så jag köpte ett par stycken.
Provade den blå färgen längst till höger på översta raden. Färgen var som sirap, gick inte helt bra att måla. Men det ordnar sig det med.

Glasögonfodralet som följde med min Raybans börjar sjunga på sista versen nu. Detta från Monki får bli ersättaren.

Fick lust att köpa en blush. Den jag användt hittills är inte helt bra.

Färgen heter Blushbaby eller något liknande (kan kolla upp det senare)...

Och en blushborste fick följa med hem från Mac.


Linnet har brottarrygg som har som snurrat sig. Väldigt fin i alla fall.

Där var det lite bilder från idag. Hoppas du har haft en fin lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...