tisdag 8 mars 2011

Gratulerar med allt vad som sker idag-dagen

Så, idag är det alltså internationella kvinnodagen och fettisdag? Har fått någon gratulation angående det första, men ingen semla idag inte. Därimot en del träning. Det är ju alltid trevligt om något, förutom när zumbainstruktören hintar en att man gör fel genom att visa hela gruppen hur man ska göra och sedan blänga på en. Men verkligen, vem bryr sig alltför mycket om hur man, enligt henne, gör den bästa knäböjen?  

Annars har det inte hänt alltför mycket spännande idag, varken på jobbet eller efter. Inget barn som sagt eller gjort något ovanligt roligt, och träningen gick riktigt bra.

Nu är det dags för sängen. Känner mig ovanligt trött idag trots all tid jag spenderat ute i solen. Hade för mig att solen gjorde en piggare, men icket.
God natt.

1 kommentar:

  1. Vilken otrevlig instruktör! Man kan ju inte peka ut någon sådär!
    Tacka vet jag min ridinstruktör, hon gör det iallafall på ett roligt sätt (t.ex. frågar om jag känner till fågeldansen då jag råkar fladdra för mycket med armbågarna!)

    Jag har inte ätit någon semla än! Får göra det idag och internationella kvinnodagen visste jag inte att det var fören det va massa tanter på stan som stod och skrek om det..

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...