söndag 27 mars 2011

I fredags...



... På väg till Rimi för att hämta ut mitt paket innan jag gick vidare till jobbet kom jag på att det var precis en vecka sedan Jenna for hem och då gjorde det lite ont i hjärtat. Men sedan såg jag att den mesta snön som var då har hunnit försvinna och då blev det lite lättare. Sedan så ses vi ju snart igen, allt kommer att ordna sig.

Men nu behöver jag verkligen använda mina vinterkläder något mer. Conversen och skinnjackan används varje dag utan att jag fryser alltför mycket (det är fortfarande kallt om natten...). Solen skiner och mina Wayfarers går att använda hela långa, fina dagen.

Våren är bra allt härlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...