torsdag 3 mars 2011

I really, really want you

Har haft en riktigt trevlig dag på jobbet. Tiden flög verkligen fram. Vi var ute en stund på förmiddagen och lekte i snön. Resten av dagen har bara varit mys och låtsas ätning av plastleksaker. Som vilken annan dag som helst helt enkelt.
Efter jobbet åt jag middag hos Erica. Det var en väldigt god kycklingsallad. Blev väldigt mätt på den, vilket är bra. Sedan tog vi bussen in till stan för att spela lite spel på Outland. Hade inget riktigt flyt idag, men så är det ibland. Misstänker dock att jag hade feber och var bara allmänt irriterad på vissa där. Vissa har visst inga högre tankar om en än att de tror att man behöver hjälp med att räkna och läsa alfabetet. Well, well.
Jag köpte dock två böcker idag, Alice in Wonderland och Assassin's Creed Brotherhood. Jag vet, jag vet, det är bara ett spel och boken innan är inget mästerverk direkt.

Imorgon är det karneval på jobbet. Det ska bli riktigt trevligt.

Bloggar mer imorgon. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...