måndag 14 mars 2011

Idag....

..Tog jag och Jenna bussen till Vigelandsparken för att se på alla statyerna.

Det var inte lika mycket turister här nu som på sommaren, vilket bara är trevligt.

Jenna och Sinnataggen


För att ta oss högst upp blev vi tvugna att gå upp snöiga trappor. Jag med mina Docs gick det fint, men Jenna med sina Converses fick kämpa lite grann.



Efter att vi varit i Frognerparken gick vi till Majorstuen och sedan ned Bogstadveien för att till sist hamna vid slottet och leka turister.

Efter slottet blev det en tur längs Karl Johan med diverse sidostopp. Blev bland annat köp av japanskt godis inne på Neo Tokyo.

Dagen är inte än över, men det här är det vi hittills hunnit med idag.

2 kommentarer:

  1. Ååå, har ni fortfarande snö!! Fint väder iaf ;)

    Sv , jag läser "en förtjusande man", jag gillar den! Lättläst ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...