onsdag 23 mars 2011

It was always you falling for me

Hade nästan helt glömt bort att underbara Panic! At the Disco har släppt nytt album igår, Vices & Virtues. Det jag hittills har hört gillas starkt. Albumet påminner mer om A fever you can't sweat out, vilket bara är fint. Älskade texterna till det albumet, och låtnamnet och givetvis allt annat runtom.

Nu hoppas jag på att det snart kommer massvis av fina videor till låtarna. Men det jag mest hoppas på är en turné och givetvis ett stopp i Oslo. Där kommer jag vara då. Sedan får konserten för övrigt vara en lördag mitt i sommaren så man kan köa länge utan att frysa ihjäl. Eller bli solbränd, det vore dumt.

2 kommentarer:

  1. ja, verkligen jätte härligt, ska också dit med några tjejkompisar. jag var där förra våren med musikskolan men då fick vi inte gå in i en enda klädaffär!! så nu jäklar, den här gången blir det en massa klädaffärer hehe :)

    SvaraRadera
  2. Lyssnade lite på det medans jag jobbade förra natten och gillade det jag hörde iallafall, behöver lyssna in mig mer :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...