måndag 28 mars 2011

Life is but a dream for the dead

Hela helgen och även idag har jag haft världens underligaste huvudvärk, trodde först att det var en vanlig förkylning. Men igår natt kom jag på att just ja, i fredags fick jag för min att skalla en dockvagn med bakhuvudet var en riktigt bra idé (vilket det inte är, tro mig). Så nu går jag runt med en värld som är i slow motion och en nacke som är öm. Nu kan det inte bli så mycket värre.

Just nu ligger jag i sängen och vilar, lyssnar på musik och pratar med Simon. Gick förbi affären tidigare idag och köpte lite mörk choklad, nötter och Det Nye som förtärs just nu, i den mån det kan. Väldigt trevligt måste jag säga, men jag skulle nog hellre ha varit på gymmet.

Och precis som jag har tyckt tidigare angående det hära med tid så kan den gärna få hoppa fram ett par dagar eller rättare sagt till den 15 april eller i alla fall imorgon. Går det att ordna på något vis?

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...