lördag 19 mars 2011

This isn't (just) goodbye

Igår var väderguarna på mitt och Jennas humör. När man säger tillfälligt farväl finns det inge finare än när vädret matchar ens humör. Grått med stora, vita, fluffiga snöflingor som är överallt passar då bra. Hade det regnat hade det varit bättre, men då hade vi blivit så våta om fötterna och håret hade lockat sig på ett sådant förfärligt vis. 
 Att vädret sedan får en att tänka på Silent Hill är också lite fint. Förutom när man får för sig att snart kommer det hoppa fram monster ur dimman.



2 kommentarer:

  1. Oslo är en helt underbar stad =) Älskar verkligen stan, och jag saknar den sjuktmycket!
    Hur var det på Trumpeten? Jag tyckte om det stället då man inte var så gammal när jag bodde där, och jag kom ju inte in på alla ställen..

    Japp, det var jävligt synd att dem betedde sig så som de gjorde och at tjag fck flytta.. Kan tänka mig att man stöter på en del familjer som är lika familjen B2.

    SvaraRadera
  2. hu alla mig, jag vill inte byta väder :P

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...