lördag 12 mars 2011

Today I look like a helluva lot like this

Mascara: MAC Wonder Woman Bad, bad black
Eyeliner: MAC Wonder Woman Rapidblack
Läppar: Viva Glam Lipglass Cyndi
Klänning: Monki


Har rättat till småfelen jag hittade på bilderna. Eyeliner är inte helt min grej, men träning ger färdighet heter det.
Älskar verkligen färgen på läppglanset. Den är verkligen snövit-rött.
Eyelinern gillar jag väldigt. Ger dock inte alltför bra svärta utan det tog två tre gånger innan det blev riktigt svart och linjen blev inte alltför smal, men jag måste nog bara vänja mig vid den.
Mascaran hade lite för torr konsistens för min smak, tog även lång tid att bygga upp någon typ av volym. Men det kommer nog ta ett par dagar innan jag lär mig den här mascaran. Har användt den samma mascaran (Nivea Nano Definition Volume) nu i drygt två år. Blir lite svårt att då bara byta bort den.  

Snart ska jag ta bussen till Jernbanetorget för att sedan ta tåget till flygplatsen. Idag vid två-tiden kommer nämligen min underbara bästis Jenna och min lillasyster Johanna hit. Johanna flyttar hit (hurra), men Jenna blir bara här i sex dagar. Men det blir ett par verkligen bra sex dagar.

2 kommentarer:

  1. Va snyggt! :D

    Ahh men du perfekt, bor ju också på A-torp så det är bara å kika in :D.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...