fredag 8 april 2011

MAC Quite Cute

Nu ikväll for jag förbi MAC inne på Oslo City för att se på Quite Cute kollektionen som släpptes nu i dagarna. Tyvärr hade de inte allt jag ville ha i butiken, men det har Hanna beställt till mig, så det får jag i alla fall. 
Med mig hem från själva Quite Cute blev läppstiftet Play Time och nagellacket Mischievous Mint och utöver det en läppenna i färgen Magenta (som i sig är helt galen)

Play Time

Magenta

Mischievous Mint

Play Time utan läppenna. 

Sämst närbild någonsin 

Play Time + läppenna

Närbild

Är riktigt nöjd med hur Play Time ser ut på, både med och utan läppenna. Får dock öva som en galning på det där med läppenna, har inte helt fått in tekniken än. Men det kan man inte förvänta sig efter första försöket.

Det jag beställde med Hanna är plump lipglassen (som inte säljs i Norge, alls över huvudtaget) i färgerna Fashion Fanatic och Girl <3 Boy. Längtar tills jag får se dem och ha dem på läpparna. 
Och än en gång, tusen tack Hanna.  

2 kommentarer:

  1. Hahah varsågod!. Åhh läppstiftet ser supernajs ut, glad jag beställde det!. Och när du har läppennan under ser det exakt ut som stiftet Violetta från MAC.

    SvaraRadera
  2. Svar till Hanna: :D Det är det också. Var först lite osäker till lila, men när jag provade den föll jag pladask. Provad först Saint Germain, men den var alldeles för ljus och hemsk på mig. Färgerna från MACs hemsida till verkligheten skiljde sig lite grann, men inte mycket.

    Tillvardags blir den nog lite för mycket med läppennan, men blir utmärkt någon gång när jag ska ut :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...