lördag 2 april 2011

Red Riding Hood

Igår for jag och Johanna och såg Red Riding Hood. Eftersom att det var premiärvisningsdagen så lottade Saga Kino ut goodiebags bland de som var och såg filmen. Tyvärr vann varken jag eller Johanna, men det gjorde inte så mycket.
Och nu äntligen har Sucker Punch börjat gå som trailer på biograferna, som jag längtat. Den var väldigt bra i storskärm måste jag säga. Hoppas innerligt att den går på bio i Skellefteå när jag kommer dit.

Men Rödluvan då? Det var en riktigt fin film. Märktes väldigt att det var samma person som gjort Twilight som även gjort Rödluvan. Speciellt en viss trädscen.
Slutet var verkligen delvis oväntat. Hade verkligen inte trott att slutet skulle bli helt som det blev, och det är alltid bra.
Får du tid över så tycker jag att du helt klart ska gå och se den.


Efter bion var den egentligen planen att gå ut en tur på stan. Tyvärr höll jag på att frysa väldigt mycket, så vi for hem. Under vägen hem från bussen började det regna en del. Inte mycket, men tillräckligt för att vara irriterande.

1 kommentar:

  1. Hmmm, den där popcornbytan såg inte fel ut! Dax för mig att rota igeonom skåp och låder efter popcorn nu ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...