lördag 9 april 2011

Shopping på Storo senter

 Hade en riktigt trevlig dag idag. Solen sken och allt var bara fint, om man bortser från yrsel och förkylningen det vill säga. Jag köpte ingenting speciellt till mig idag, är inte så där extremt shoppingsugen. Måste spara lite pengar till Skellefteåresan som är om inte alltför länge. Hinner få lön under tiden som jag är där och då blir det mer shopping. 

Bilder från idag: 
Mamma och Johanna på bussen mot Torshov. 

Suddigt inne på Monki

Johanna inne på Kaffebrenneriet

Jag är inte menad att beställa mat när jag är hungrig...

Johanna inne på Hopp i Havet. Vi for dit för att hämta Maya som var där på kalas. 


Johanna fyndade t-shirts inne på Carlings, 99 kr/st. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...