onsdag 13 april 2011

Vårbilder

Lite bättre bild än igår. Är så underbart att det börjar grönska. 

Nu är det himlans massa vatten i Alnaälven. I vanliga fall ser man betongmuren under vattenfallet, om det ens rinner något vatten över den. 

Idag hade jag på mig min extremt oversized t-shirt jag köpte på Monki igår för 20 riksdaler. Har en klänning i det samma färger. 

När jag gick hem var en backe full i tussilagos. Tänka sig att en sådan liten blomma kan göra en person så pass glad. 

En bild som hände av ren tillfällighet. Tillfälligheter är bra, tycker jag. 

4 kommentarer:

  1. Vilka vackra makrobilder! Väntar med iver på tussilagos här hemma.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, jag gillar den skarpt!

    SvaraRadera
  3. Lols. säkert på att det där är en älv? ser mer ut som en bäck:) no offence but rly

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja, i alla fall om man är lite försiktig med färg. Kan tänka mig att den är fin till en stark orange annars!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...