torsdag 5 maj 2011

Ännu mer shopping :)

När jag kom hem från Outland ikväll hade visst mamma, Johanna och Maya köpt två små söta råttflickor. De är riktigt små (6 veckor) och alldeles silkesmjuka. 

På Outland sålde de små vibrerande insekter som vi lagade banor fulla med zombies. Bättre bilder och film dyker upp senare i helgen :)


Jag köpte mig nya skor idag från Din Sko :)

De är alldeles lagomt höga och går fin fint att gå i. Har dock inte gått i dem alltför mycket än, så hur de fungerar efter någon timma återstår att se. 

Och jag hade fått hem ett paket idag som innhöll min nya mobil, Sony Ericsson Experia Play ( R800i). Längtar tills jag har fått det nya simkortet så mobilen kan börja användas. 

1 kommentar:

  1. DÅ jag kommer till Oslo då följer dom där söta sakerna med mig hem!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...