måndag 2 maj 2011

Bilder från Skellefteå Del 1

 Lite blandade bilder från Skellefteå. Alla bilderna ligger i massa olika mappar med blandade datum och jag har lite svårt att hålla reda på vad skedde när.
Min älskade Jenna kom på besök, vi satt ute på Simon altan och åt alltför mycket onyttigheter. Jenna fick prova mitt 50 mm och blev tvungen att fokusera manuellt. Inte det lättaste direkt. 

En bild jag tog på Jenna där hon liknar sin yngre bror väldigt mycket. Syns helt klart att de är släkt. 

Min fina älskling :)

Simon roade sig med att bygga figurer med ostkrokarna. 

Efter ett tag börjar Jenna få någolunda fokus på bilderna ;)

Någon dag senare inne på CK...

En eller annan dag efter eller innan bilden ovan var det dags för Converse-shopping, lättare sagt än gjort. Det finns totalt 7 olika färger samanlagt mellan butikerna i centrum, och då var det som mest 4 färger i en butik. Ska det vara så svårt att ha fler färger än det? 

Lite less till slut...


Tyvärr blev det inga hallonröda den här gången utan ett par blågröna (Waterfall). Får se om jag hittar de hallonröda här i Oslo i stället. 

Min ena nya sko mellan Jennas förra året par.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...