måndag 2 maj 2011

Bilder från Skellefteå Del 2

I torsdags for jag hem till Hanna för att bli sminkad och hämta hem mina läppglans som jag beställt genom henne. 

Det syns säkert inte alltför bra, men sminkningen är i alla fall lila. Det borde dyka upp bilder i Hannas blogg om någon dag. 

Blev riktigt nöjd med resultatet :)

Efter sminkningen for jag in till stan med farmor och farfar för att hämta det nya 160 liters akvariet till Villgott. Akvariet är riktigt stort (jag har storlek 41 på mina skor, inga små fötter här inte). 

Villgott blev i alla fall nöjd med större bostadsyta. Nu får han plats att simma runt utan att det tar stopp med en gång. 

Under tiden jag höll på att greja med akvariet kom John och Simon G på besök och åt middag. Efter det såg vi på film (RED, riktigt bra film, se den om du har tid). 

1 kommentar:

  1. Yeeey :D.

    Det blev ingen Nikon, när vi väl stod där och tittade insåg jag att den var troligtvis alldeles för overkill, tar ju mest sminkbilder å sånt, hah ville ha nå smidigare. Blev till sist en Panasonic DMC-G2K.
    12 megapixel å vikbar lcd-skärm, wiee :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...