tisdag 3 maj 2011

Bilder från Skellefteå Del 4, Sabinas 40 års fest/Valborgsmässoaftonc

Halv fem i lördags bar det iväg till Skelleftehamn för att Sabina som fyllde 40 år den 1 maj. 



Jag bad Simon ta någon bra bild på mitt nyklippta hår och han tar bilder ovanifrån. Oh well...

Det var väldigt fint och frisören hade gjort massa fina lockar som försvann när jag cyklade hem till Simon i motvind. Att det är motvind oavsett vilket väderstreck man cyklar åt på Anderstorp är visst inget ovanligt. 

Förutom Simons pappas hund så var det två småttisar på besök. 

En lurvboll. 

Emma fick tag på kameran. 

Jag provade ett jätteroligt spel på Simon Nintendo DS. Så pass beroende framkallande att jag tog med mig hela alltet till Oslo. 

Huneybuney

Grillning pågår

Emma fick tag på min kamera och fotade allt som rörde sig. 

Emma innan vi ska börja äta förrätten. 

Glaaad :)

Förrätten var riktigt god. Tog tyvärr ingen bild på huvudrätten, men den bestod utav grillad älg, potatisgratäng,  kycklingpaj, grillade grönsaker, massa såser och en hel del sallad.

Efter maten for jag, Simon och Emma ut på en promenad. Simon fick ta bild på min nya tunika som jag köpte tidigare under dagen. 


Jag och Emma posade för en massa hoppbilder. Inte helt min grej måste jag ju säga. 

Emma hade bakat en väldigt god efterrätt, browniepaj. 

Hade en riktigt trevlig Valborgsmässoafton trots att det inte blev något direkt traditionellt firande med brasa och hela faderuttan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...