lördag 14 maj 2011

En solig dag på stan

Jag och Johanna i Marlay Park, Dublin, för att se Paramore, Joan Jett & the Black Hearts och Green Day den 23 juni 2010. 

Idag for jag och Johanna in till stan för att se i lite butiker nede på stan. Hittade två fina klänningar inne på Weekday. Men med tanke på hur materialet var och hur de såg ut så ansåg jag inte att de helt var värda 700 kr och 300 kr. Men de var riktigt fina på och hängades på galgen. Får se hur jag gör när jag får lön, för de var riktigt fina och kan vara passande till sommarens festival(er) och andra trevligheter. 

Bilder från idag dyker upp imorgon. Jag är som sagt inte alltför teknisk av mig + att inte datorn och mobilen vill samarbeta med mig. 

1 kommentar:

  1. sv: HAHAHA jag veeet, älskar den mannen <3 xD
    Åh, sounds awesome :D Härlig låt det där ^^

    kramar! <3 :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...