onsdag 18 maj 2011

Ett paket med posten

 När jag kom hem skyndade jag mig och hämtade våran postnyckel för att se om det fanns något paket till mig där.
Och tänka sig, det gjorde det. 

Paketet innehöll denna underbara topp från ASOS. När jag beställde hem den var planen att ha på mig den kvällen före min födelsedag. Har nämligen tänkt att gå ut då och ville vara lite extra fin. 

Den kommer även få följa med på äventyr i sommar. Ska trots allt en sväng till Skellefteå igen om inte allt för länge, en eller två turer till London och förhoppningsvis en sväng förbi Dublin, allt beror på tid och pengar.  

3 kommentarer:

  1. sv; det tycker jag verkligen att du ska göra! :)

    SvaraRadera
  2. sv: Aw, jag har gjort det nu! Har ett inlägg där jag skrev lite vad jag tyckte om nya pirates om du ville veta ^^ kramar <3

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...