onsdag 25 maj 2011

God natt

Idag har det inte hänt alltför mycket, varken på jobbet eller hemma (om man bortser från alla brandbilar, ambulanser och polisbilar som gjorde ett besök vid ena grannbyggnaden kring middagstid). Jag färgade mina ögonfransar (igen) och kom fram till, ännu en gång, att mina ögon gillar inte den färggrejset man smetar på fransarna. Men det kanske är meningen att topsen ska bli ljusrosa när man petar lite lätt i den inre ögonvrån när det svider?

Imorgon ska jag på teater med jobbet och se Pippi Långstrump*. Ska bli spännande att se vad barnen tycker. 
Och eftersom att det är torsdag imorgon så blir det ett besök hos Outland för veckans spelande.

Har för övrigt laddat ner en blogger app till mobilen som gör det lättare att blogga från den, om man bortser från allt underligt autocorrectande som den har för sig (* ändra Långstrump till Ångerfull exempelvis). Men jag lär mig nog stava ordentligt till slut.
Hörs igen imorgon och håll ena tummen för mig att jag får lön imorgon så jag kan hitta något enkelt till fredagens 70/80-tals fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...