söndag 8 maj 2011

Helgen

 I fredags afton for jag till jobbet för att vara med på löningskosen. Hade det riktigt trevligt. Blev en hel del skratt under kvällen och en del diskussioner, men vad kan man förvänta sig när det är så många med olika åsikter. 

Lördagskväll gick jag hem till Erica för att umgås. Vi har inte setts och knappt pratat med varandra på en månad, så det var väldigt roligt att se henne igen. Sedan hade vi ju ett års jubileum och det måste ju firas. 

Förutom att se på film så byggde vi banor till dessa insekter. Helt fantastiskt vad roligt tre vuxna kan ha med några insektleksaker och klossar. 

Idag hade min lilla systeryster födelsedagsfest. Det bjöds på korv, cupcakes och givetvis tårta. 

Jag och Johanna hängde i Vålerengaparken i cirka två timmar och bara njöt av det underbara vädret. Bilder från solandet dyker upp så fort jag listat ut var de ligger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...