måndag 2 maj 2011

Hemma i Oslo

Igår kväll kom jag äntligen tillbaka hem till ett soligt, varmt och väldigt grönt Oslo. Helt fantastiskt vad naturen hinner ändra på sig på bara 1,5 vecka. 
Flygresorna gick väldigt bra trots att jag stressade onaturligt mycket och att flyget till Oslo var 45 minuter försenat och att mitt bagage tog otroligt lång tid på sig att komma fram. Men man kan inte förvänta sig att allt ska gå bra när man ska flyga. 

Nu ska jag börja gå igenom alla bilder från resan. Det kommer ta ett himlans bra tag, så medans jag gör det kan ju du alltid lyssna på det grymma soundtracket till Sucker Punch?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...