tisdag 17 maj 2011

I wanna know why you got me going So let's go, We'll take it out of here.


Hela kvällen har Panic at the Discos album Vices & Virtues gått på repeat. Otroligt bra album, sedan är ju Brandons röst otroligt härlig att lyssna på och texterna är som vanligt underhållande. 

Igår hade jag världens fredagskänsla och tänka att ja äntligen är det helg, förstå besvikelsen när man inser att nä det är ju bara måndag. Denna förvirring fortsatte ända till kvällen när jag ställde mitt alarm på 07:00 lördagmorgon. Jag var aningens förvånad när alarmet inte ringde utan jag blev väckt. Får se till att göra det rätt  ikväll, börjar 07:30 imorgon och det vore ytterst olämpligt att försova sig när man ska öppna på jobbet.  

1 kommentar:

  1. aw vad sööt ;w; verkligen!
    hahahaha jaaa, jag vet :o Den är den säkert baserad på :D

    Det håller jag med om, det är sjukt coolt :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...