söndag 22 maj 2011

I'm afraid that I Well, I may have faked it And I wouldn't be caught dead in this place

Hade en trevlig kväll igår. Jag for ut med Johanna och hennes kompis Robin. Vi hamnade som vanligt på Möllers och träffade på massa konstigt folk. Ramlade i säng kring tre tiden imorse. Steg inte upp förrän vid elva tiden idag, så allt som allt så jämnade det ut sig. 
Snyggingar i väntan på bussen (tack Johanna för att just du är så seg på att knyta dina skosnören)

Jag inne på Möllers

En Johanna :)

Jörgen hade gjort en riktigt god smörgåstårta till middag idag. Riktigt fin blev den också.


Idag så har jag avfärgat mitt hår och färgat om det. Så istället för helt svart är håret numera en mörkröd/brun/bytte lite svart färg som jag trivs super i. Vet inte helt hur rött det blir i dagsljus, men i badrumsljus så var det inte alltför extremt rött vilket är bra. Bild får dyka upp imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...