onsdag 11 maj 2011

Underbara dag

Idag har jag varit väldigt mycket ute med barnen på jobbet. Är så underbart att vara ute nu när det börjar bli sommar, om vintern är det verkligen inte lika lockande att vara ute mycket. 
Jag och barnen hade en liten rulla-ner-för-backen-tävling idag. Var otroligt roligt även fast jag blev riktigt illamående efter ett par vändor. Då beslutade vi oss för att ligga ner i gräset och se på molnen som passerade förbi, vilket är trevligt det också. 
Ibland känner jag mig verkligen tursam med mitt jobb, för de flesta dagar är bara för underbara. 

Idag fick jag hem mitt nya simkort till min Xperia Play.Min gamla mobil är urfunktion och jag har ingen reservmobil i närheten, så fram tills måndag kommer jag vara okontaktbar (förutom här, Facebook och mejl förstås).  Tycker det är så konstigt att det tar sådan tid att få ett nytt simkort (ca 1,5 vecka). Men det är nog bara jag som är van vid att saker anländer snabbt. 

Ikväll blir det att fara ut på en joggingtur. Känner att nu var det riktigt längesedan jag var förbi gymmet, vilket är synd. Men idag får det bli en joggintur ute i det fria, det är för fint väder för att spendera tid inomhus vid en löpmaskin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...