söndag 15 maj 2011

Woho en regnbåge :)

Idag har det varit helt värdelöst väder hela dagen, regnet har vräkt ned. Men då fick jag mer tid över till viktiga saker hemma, som att testa om ögonbryn/fransfärgen verkligen svider i ögonen (ja, det gör den) och hur arg kan man bli på ett par gröna, äggstjälande grisar (väldigt, väldigt arg. Dumma fåglar) och haft tid till  mindre viktiga saker som tvätt (med min garderob så är det visst inte så himlans viktigt). 

Jag har fått lite frågor om hur jag trivs med min Sony Ericsson Xperia Play. Än så länge fungerar den utmärkt, om man bortser från den extrema laggningen den gör när man pratar på Skype och gör andra saker med telefonen samtidigt. Vilket är riktigt synd. Vem pratar bara på Skype utan att göra något mer under tiden?
 Batteritiden är helt ok med tanke på hur mycket jag är och petar på den. 
Bakside kameran tar helt ok bilder så länge du håller kameran riktigt stilla och stadigt. Framside kameran bör du nog undvika så gott du kan. Mina bilder bara blir suddiga och får ett fint sken. 
Ljudet är riktigt bra. Men det enda ljud jag har att jämföra med är min 4,5 års härdade iPod och en minilaptop, konkurrensen är inte riktigt svår om man säger så. 
Och det viktigaste av allt, spelandet, hur fungerar det? Så länge jag inte använder touch joysticksen så går det fin fint, att peta på skärmen går för det mesta bra, ibland har jag för feta fingrar men det gör inte så mycket. De andra knapparna fungerar väldans bra och håller även fast man trycker mycket och hårt på dem. 
I överlag är det en riktigt, riktigt bra mobil. Trivs väldigt bra med den och behandlar den med stor försiktighet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...