fredag 3 juni 2011

God morgon

Inatt har jag sovit relativt bra med tanke på allt jag brände på min kropp igår. Solskyddsfaktor 30 hjälpte visst inte alltför mycket eller så var det ett för tunt lager.
Idag blir det först planläggningsdag med jobbet för att sedan skynda mig hem för städning av mitt kaos och packning. Imorgon åker jag nämligen till Skellefteå och blir där ett par dagar. Ska bli härligt att se alla igen, även fast det bara var i påskas jag såg dem sist. Ska försöka jämna till min solbrändehet när jag kommer dit. Ena halvan av ansiktet, axlarna, lite av ryggen, på halva benen och bröstkorgen fick sig lite för mycket sol igår och det är ju lite bättre om kroppen som sagt är jämnbränd....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...