torsdag 21 juli 2011

As long as you know the bridge between us is a rainbow

Då är snart denna veckan slut och snart börjar någon typ av regnperiod här i Oslo. Från och med imorgon och under resten av helgen kommer det regna fruktansvärt mycket. Turligt nog har jag mina Docs och gula regnjacka, så jag ska nog klara mig. 

Ikväll var jag som vanligt på Outland och spelade spel. Kvällens spel var mahjong. När vi spelat något omgång kom det fram några asiatiska turister och var helt fascinerade över att vi spelade just mahjong. De var så pass fascinerade att de ville ta en bild på oss. Så nu kommer vi finnas med bland någons foton. Aningens creepy.  

Bloggar mer imorgon. Huvudvärken börjar smyga sig tillbaka. Under tiden kan ni ju höra på denna underbara låt (den gjorde min morgon lite bättre)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...