måndag 18 juli 2011

I hate being sick

Nu äntligen börjar allt mitt sjuka gå över. Allt jag har kvar är halsontet och huvudvärken of doom så är jag frisk. Men en dag på jobbet med det borde jag klara. 

Imorgon ska jag in till stan och se lite i butiker, men har inga planer på att köpa några kläder. Är verkligen inget jag behöver, tänkte bara ta igen det jag gick miste om under helgen. På kvällen ska jag möta upp en vän och gå på bio. Vi ska se nya Harry Potter. Denna gången hoppas jag på bättre platser så jag ser skärmen lite bättre. 
Kameran får följa med på morgondagens äventyr. 
Bloggar mer imorgon.

2 kommentarer:

  1. är det du på bilden?
    gud så fin, otroligt pussvänliga läppar!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...