måndag 4 juli 2011

You got what I want and I need it right now, give it to me baby I don't care how

Jag har varit ensam hemma i två nätter (tre om man räknar med lördagen men då var jag ju i Ski) och jag har redan börjat klättra på väggarna. Idag började jag till och med göra massa hushållssysslor. Tro mig, undergången är nu väldigt nära. Just nu står en kladdkaka i ugnen och är snart färdig, men jag vill inte ha den, bakade den bara fär att ha något att göra. Urgh. Så om någon har lust på kladdkaka är det bara att komma förbi, typ.

Vad har jag lärt mig utav dessa ensamma dagarna? Bo inte själv, jag kommer bli galen. Hur orkar folk bo själv? Det är frukansvärt tomt här måste jag säga. Misstänker att jag kommer skaffa mig en stor familj bara för att fylla upp ett tomrum i hemmet och det är något som förut inte lockade så där väldans mycket (och fortfarande inte gör det). Får bli en galen kattkvinna när jag blir stor och fylla mitt hem med en massa pälsbollar.

Ska nog fortsätta att antingen läsa, dräpa ondskefulla saker i Underlandet eller se färdigt the League of extraordinary gentlemen (Stuart Townsend <3). De närmsta dagarna kommer nog inte vara alltför spännande misstänker jag...  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...