lördag 13 augusti 2011

John Dee

Igår for jag på konsert med Martin och två av hans vänner. Vi skulle mötas vid Rockefeller som ligger vid Möllers (som jag varit vid massvis av gånger). Men av en eller annan orsak började jag irra omkring och gick världens omväg. När jag efter många om och men hittar Rockefeller och ringer Martin för att fråga var de är, så är de vid torget vid Peoples (Sentrum Scene?). Då hade jag verkligen gått världens omväg från Oslo S. Oh well. 
Vi hade lite tid på oss innan dörrarna öppnades till John Dee så vi gick och spelade en omgång Lazer Doom. Väldans roligt. Det blev alla mot alla och jag hamnade på plats 4 av 7 (spelade mot 3 randoms). Så sämst var jag ju inte direkt, vilket känns bra. 

Banden vi såg var Djerv och Insense + ett till band jag glömt namnet på. De var faktiskt riktigt bra även fast inte har en aning om vad de sjöng om, men trummorna, gitarrerna och basen lät då bra. Sedan var lokalen väldigt liten, det var väldigt trevligt. Tror MCR hade gjort sig bättre där än Oslo Spektrum. 

Idag blir det TusenFryd med en bunt med vänner. Blir nog borta större delen av dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...